Проект рішення «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»
Повідомлення
про оприлюднення проекту регуляторного акта
Карпівська сільська рада повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб.
Зміст проекту: проектом регуляторного акта передбачено встановлення ставок та пільг зі сплати місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік, урегулювання правових відносин між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання.
Пропозиції та зауваження від громадян, суб’єктів підприємницької діяльності до проекту рішення з відповідним аналізом регуляторного впливу ради надавати в письмовому або електронному вигляді до 26 червня 2019 року до виконавчого комітету Карпівської сільської ради за адресою с. Карпівка вул.. Центральна 97-а та на електрону пошту Карпівської сільської ради karpovkastc@ukr.net
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Карпівської сільської ради «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»
відповідно до ст.* Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
Назва регуляторного акта: «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»
Регуляторний орган: виконавчий комітет Карпівської сільської ради.
Розробник документа: виконавчий комітет Карпівської сільська рада
Відповідальнаособа: Начальник відділу земельних відносин, екології, архітектури, ЖКГ та комунальної власності Мізюк Н.М.
Контактний телефон: 0687107054
Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом
державного регулювання.
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.8,3 статті 8, статті 10, пп.12.3, 12.4, 12.5 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладені на органи місцевого самоврядування.
Податковим кодексом зобов’язано органи місцевого самоврядування забезпечити прийняття рішень та їх офіційне оприлюднення щодо встановлення місцевих податків та зборів до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.
Даним проектом рішення пропонується затвердити рішення сільської ради «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»Прийняття рішення з даного питання необхідно для прозорого та ефективного встановлення ставок та пільг зі сплати місцевих податків та зборів, збільшення надходжень до сільського бюджету, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів.
У разі неприйняття рішення «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік», податки та збори будуть справлятися за мінімальним ставкам, що спричинить втрати дохідної частини бюджету. Як наслідок відбудеться недофінансування місцевих програм, зокрема соціального забезпечення та соціального захисту, закладів освіти, охорони здоров'я.
Підтвердження важливості проблеми:
Важливість проблеми при затверджені місцевих податків та зборів полягає у оптимізації розмірів ставок місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради та збільшенні надходження коштів до сільського бюджету. Місцеві податки та збори зараховуються до бюджету об’єднаної територіальної громади та є її бюджетом, утворюючим джерелом, а також забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив
Так |
Ні |
|
Громадяни
|
+
|
-
|
Держава
|
+
|
-
|
Суб’єкти господарювання
|
+
|
-
|
В тому числі суб’єкти малого бізнесу
|
+
|
-
|
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів: Зазначені проблеми не можуть бути розв’язані за допомогою ринкових механізмів, так як на державному рівні делеговано повноваження щодо встановлення ставок місцевих податків та зборів органам місцевого самоврядування шляхом прийняття відповідного рішення.
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:
Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги ПКУ. А саме, у разі, не встановлення місцевих податків та зборів, передбачених ст. 10 ПКУ, рішенням селищної ради, такі податки та збори справляються виходячи з норм ПКУ із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
2. Визначення цілей державного регулювання.
Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики у податковій сфері, спрямовану на наповнення дохідної частини сільського бюджету та врегулювання спірних питань, що виникають у зв'язку із сплатою місцевих податків та зборів, а саме:
- своєчасне наповнення сільського бюджету;
- вирішення проблемних питань громади;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань щодо механізму справляння та порядок сплати податків та зборів;
- приведення рішень сільської ради у відповідність до норм та вимог ПКУ;
- встановлення доцільних та обґрунтованих розмірів ставок місцевих податків та зборів з урахуванням рівня платоспроможності суб’єктів господарювання;
- збільшення надходжень до сільського бюджету за рахунок встановлених місцевих податків та зборів;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- забезпечення додаткових надходжень до селищного бюджету.
3.Визначення та оцінка альтернативних
способів досягнення цілі.
3.1 Визначення альтернативних способів:
Не виносити на розгляд сесії селищної ради та не приймати рішення «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»
|
Ця альтернатива є неприйнятною, так як нормативні акти селищної ради повинні відповідати чинному законодавству. В даному випадку відповідно до п. 3.4, п. 3.5 ст.12 ПКУ такі податки справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю. Це призведе до втрат бюджету та недофінансування заходів соціального значення ОТГ. Очікувані втрати селищного бюджету в результаті неприйняття рішення складатимуть 73 982,0 тис. грн., що не дозволить профінансувати заходи соціального, економічного та інженерного значення територіальної громади.
|
Альтернатива 2
|
Ця альтернатива є єдиною прийнятною, так як спрямована на виконання вимог чинного законодавства. Прийняття даного рішення селищною радою забезпечить встановлення чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків та зборів на території населених пунктів Карпівської сільської ради та відповідне наповнення селищного бюджету, створенню фінансової основи самодостатності територіальної громади.
|
3.2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Альтернатива 1
|
Відсутні
|
Відсутні
|
Альтернатива 2
|
Забезпечення відповідних надходжень до селищного бюджету від сплати місцевих податків та зборів. Створення фінансових можливостей для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади. Виконання вимог чинного законодавства
|
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування
|
|
3.3 Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України
|
Витрати пов’язані лише зі сплатою земельного податку в сумі 241,0 тис. грн..
|
|
Сплата податків та зборів за обґрунтованими ставками. Отримання можливості для підвищення рівня соціальної захищеності територіальної громади в цілому та кожного мешканця Карпівської сільської ради
|
Сплата податків за запропонованими ставками в сумі: 1447,0тис. грн
|
3.4 Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Великі
|
Середні
|
||||
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
1
|
3
|
11
|
353
|
368
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
100
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
|
|||
Альтернатива 1
|
Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України
|
Витрати пов’язані лише зі сплатою земельного податку
|
|
||
Альтернатива 2
|
Обґрунтована сплата місцевих податків та зборів на 2020 рік на території населених пунктів Карпівської сільської ради. Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування
|
Витрати відповідно до запропонованого регуляторного акта. Сплата податків та зборів за встановленими ставками
|
|
Оцінка впливу дії даного регуляторного акта на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва, кількісно визначена згідно з додатком 2 до АРВ (додається). Сумарні витрати за альтернативами для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва.
Альтернатива 1
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) |
відсутні |
Альтернатива 2
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) |
відсутні |
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
||||
1- цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)
|
Цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті. Проблема продовжує існувати, відсутність надходжень до бюджету. Не будуть профінансовані заходи соціального, економічного та інженерного значення ОТГ (благоустрій, утримання та ремонт комунальних закладів тощо).
|
|||
3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)
|
Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою; прийняття рішення відповідає вимогам чинного законодавства, приводить ставки по місцевих податках та зборах у відповідність до вимог ПКУ. Наповнення дохідної частини селищного бюджету. Прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків та зборів.
|
|||
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде); 3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть); 2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними); 1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати). |
||||
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок) |
|||
Альтернатива 1
|
Держава: Відсутні Громадяни: Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими ПКУ Суб’єкти господарювання: Сплата податків за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України |
Держава: Відсутні Громадяни: Відсутні Суб’єкти господарювання: Витрати: Сумарні витрати, грн:13 514тис. грн |
Зменшення надходжень до селищного бюджету, підвищення соціальної напруги за причини погіршення якості життя членів громади
|
|
Альтернатива 2
|
Держава: - надходження додаткових коштів до сільського бюджету, спрямування додаткового фінансового ресурсу на соціально економічний розвиток громади. Громадяни: Сплата податків та зборів за обґрунтованими ставками Суб’єкти господарювання: Сплата податків та зборів за обґрунтованими ставками. |
Держава: Витрати, пов'язані з підготовкою регуляторного акта та його офіційним опублікуванням в друкованому засобі масової інформації. Громадяни: Сплата податків та зборів за встановленими ставками Суб’єкти господарювання: Сплата податків та зборів за запропонованим и ставками. Детальна інформація щодо очікуваних витрат наведено у додатках 2,4 до цього АРВ Сумарні витрати, грн: 91 4670,0 тис. грн |
При виборі зазначеної альтернативи буде максимально досягнуто цілі державного регулювання
|
|
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованогорегуляторного акта |
||
Альтернатива 1 |
Альтернатива 1 не дає можливості досягнути поставлених цілей державного регулювання, на відміну від альтернативи 2. У разі не прийняття регуляторного акта, податки та збори не сплачуватимуться в повному обсязі, що спричинить втрати дохідної частини бюджету і відповідно невиконання бюджетних програм. Вказана альтернатива є неприйнятною |
Відсутні |
||
Альтернатива 2 |
Для досягнення встановлених цілей державного регулювання, перевага була надана даній альтернативі оскільки проектом рішення запропоновано встановлення на законних підставах розмірів ставок податків та зборів. Прийняття проекту дозволить забезпечити стабільні надходження податків та зборів до селищного бюджету |
Проект рішення є нормативноправовим актом, зовнішніми факторами впливу на його дію є внесення змін до чинного законодавства України або виникнення |
||
|
|
|
|
|
4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акту.
Механізм розв’язання визначеної проблеми полягає у прийнятті відповідно до Бюджетного та Податкового кодексів України рішення Карпіської сільської ради «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік», а саме:
- цей спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм рішення всіма учасниками правовідносин у системі оподаткування. ПКУ визначено платників податку: фізичні особи та юридичні особи (резиденти і нерезиденти України).
При здійсненні регуляторної діяльності розглядаються обґрунтовані пропозиції та зауваження до проекту рішення, надані суб’єктами господарювання, представниками територіальної громади в установленому законом порядку. Задля забезпечення виконання вимог чинного законодавства України, інформування громадськості відносно регуляторного акта здійснюється на офіційному веб-сайті Карпівської сільської ради http://www karpivka.otg.dp.gov.ua.
З метою забезпечення інформованості громади та суб’єктів господарювання повідомлення про оприлюднення регуляторного акта – проекту рішення здійснено в районній газеті «Вісник».
Таким чином, упровадження регуляторного акта забезпечить дотримання норм чинного податкового законодавства як органами державної податкової служби, органами місцевого самоврядування, так і суб’єктами господарювання та громадянами, що сплачують податки та збори на території Карпівської сільської ради, у порядку та на умовах, визначених ПКУ і цим регуляторним актом.
При встановленні місцевих податків та зборів очікувані вигоди будуть завжди менші ніж витрати на регулювання, оскільки витрати на регулювання складаються з прямих витрат (які дорівнюють очікуваним надходженням) та адміністративних витрат суб’єктів господарювання. Тобто, прийняття рішенньКарпівської сільської ради «Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік» є єдиним і безумовним шляхом вирішення проблеми і ґрунтується на загальнообов’язковості виконання.
5. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування,
фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Адміністрування даного регуляторного акта буде проводитись на рівні ДФС. Органи місцевого самоврядування наділенні повноваженнями лише встановлювати ставки податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури. Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест) наведено у додатку 4 до АРВ.
6. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.
Строк дії запропонованого регуляторного акта один рік, що є достатнім для розв’язання проблеми та досягнення цілей державного регулювання. Виходячи із норм п. 5 ст. 2, ст. 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, що починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Тобто, орган місцевого самоврядування, в рамках визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають до 15 липня кожного року прийняти рішення на наступний рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями кодексів для місцевих податків та зборів. Проте, в разі внесення змін до чинного податкового законодавства на державному рівні, що впливатимуть на дію даного регуляторного акта, та необхідності зміни розміру ставок та доповнень за потребою до нього будуть вноситись відповідні коригування.
7. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акта слід визначити не менше ніж три кількісних показника, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та які підлягають контролю (відстеження результативності). Для відстеження результативності дії регуляторного акту обрано такі показники:
8.Очікувані результати від прийняття регуляторного акту.
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акта слід визначити не менше ніж три кількісних показника, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та які підлягають контролю (відстеження результативності). Для відстеження результативності дії регуляторного акту обрано такі показники:
Назва показника
|
X |
Надходження до сільського бюджету від сплати місцевих податків та зборів у разі прийняття рішення про місцеві податки та збори:
|
91 4670,0
|
податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
|
1072,0 тис.
|
Земельний податок
|
85903,5 тис.
|
Єдиний податок з фізичних осіб та юридичних осіб
|
|
Туристичний збір
|
|
2. Кількість платників податків та зборів, на яких поширюватиметься регуляторний акт, осіб
|
368
|
3. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта (повідомлення оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту рішення в районній газеті «Вісник»;оприлюднення повідомлення, проекту рішення та АРВ на офіційному веб-сайті Карпівської сільської ради
http://www karpivka.otg.dp.gov.ua.
|
80 %
|
Розмір надходжень до селищного бюджету від сплати податків та зборів на 2020 рік розраховано в умовах повної оплати платниками таких податків та зборів
9. Заходи з відстеження результативності акта
Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися фінансовим управлінням Карпівської сільської ради.
Базове відстеження результативності буде здійснено до дня набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне відстеження результативності буде проведено через рік з дня набрання чинності цим регуляторним актом. У рамках статистичного методу відстеження буде проведено на підставі даних ДФС про надходження коштів до сільського бюджету в частині місцевих податків та зборів та кількості платників.
Додаток 2 до аналізу
регуляторного впливу
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва,
які виникають внаслідок дії регуляторного акта
Розрахункова чисельність суб’єктів малого підприємництва на яких поширюється регулювання: 368 осіб.
Розрахунок вартості 1 людино-години: для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2019 році становить 4173 грн. та у погодинному розмірі 25,13 грн. (ст.8 Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIII «Про Державний бюджет України на 2019 рік»).
Розрахунок відповідних витрат на одного суб'єкта господарювання
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).
Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік) |
||||
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік) |
Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік) |
|||
0,0 |
* Вартість витрат, пов'язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.
Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік) |
||
0,0
|
0,0
|
Додаток 4
до аналізу регуляторного впливу
Тест малого підприємництва (М-тест) 1.
Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва
щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 5 червня 2019 р.по 26 червня 2019 р.
1 |
Робочі наради та зустрічі з суб'єктами господарювання
|
2 |
Отримання інформації та пропозицій |
2 |
Проведення засідання постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності
|
3 |
Обговорено та узгоджено розміри ставок податків та зборів на 2020 рік |
3 |
Телефонні розмови
|
8 |
Отримання інформації та пропозицій щодо проекту рішення |
Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів
малого підприємництва (мікро- та малі)
Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 368 (одиниць); питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» АРВ).
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.
Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури, тобто витрати на адміністрування даного регуляторного акта органи місцевого самоврядування не здійснюють.
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) |
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта |
Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання |
|||
1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
|
0,2
|
25,13
|
1
|
368
|
1849,6
|
2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
|
0,5
|
25,13
|
1
|
368
|
4623,9
|
камеральні
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
виїзні
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання (оскільки не може бути 100% порушень, беремо 5% платників фізичних осіб)
|
0,5
|
25,13
|
1
|
27
|
339,25
|
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання( оскільки не може бути 100% порушень, беремо 5% платників фізичних осіб)
|
0,5
|
25,13
|
1
|
27
|
339,25
|
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання (усі порушники не будуть оскаржувати рішення,беремо 50% загальної кількості 5% платників, які можутьмати порушення, рядок 3 )
|
0,5
|
25,13
|
1
|
19
|
238,75
|
6. Підготовка звітності за результатами регулювання
|
0,1
|
25,13
|
X
|
368
|
9247,0
|
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): |
X
|
X
|
X
|
X
|
|
Разом за рік
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
16636,75
|
Сумарно за п'ять років
|
Х
|
Х
|
Х
|
Х
|
|
Пом’якшувальними заходами для суб’єктів малого підприємництва може бути встановлення зменшених ставок або спрощення адміністративних процедур з виконання регулювання.
Щодо зменшення ставок податку
Відповідно до податкового законодавства до повноважень органів місцевого самоврядування належить встановлення ставок місцевих податків та зборів у межах, встановлених Податковим кодексом України. Гранична межа розмірів ставок податків та зборів, передбачена Податковим Кодексом. Таким чином, прийняття ставок у межах максимальних розмірів є законними повноваженнями Карпівської сільської ради.
Однак, з метою пом’якшення дії державного регулювання, недопущення значного податкового навантаження на суб’єктів господарювання запропоновано ставки нижчі, ніж максимальні ставки, передбачені Податковим кодексом України, що відповідають цілям державного регулювання, визначеними у розділі 2 аналізу регуляторного впливу проекту рішення (впровадження компенсаторних (пом’якшувальних ) процедур не потрібно).
Щодо спрощення адміністративних процедур з регулювання. Чинне податкове законодавство передбачає пряме регулювання питань порядку, строків, звітування та сплати місцевих податків (визначається виключно нормами Податкового кодексу України).
Таким чином, Карпівської сільської рада не має повноважень щодо встановлення пом’якшувальних заходів з адміністративних процедур з регулювання. Застосування даних заходів можливе тільки за умов внесення змін до податкового законодавства України
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
«Про встановлення та затвердження місцевих податків та зборів на території Карпівської сільської ради на 2020 рік»
Керуючись ст. 140, 143, 144 Конституції України, ст. 10, 12.3, 266, 267, 268, 268-1, 291-295 Податкового кодексу України статтею, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи пропозиції постійно діючої комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, сесія сільської ради
ВИРІШИЛА:
Встановити з 1 січня 2020 року на території Карпівської сільської ради місцеві податки та збори:
1.1.Ставки та пільги зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для юридичних та фізичних осіб на території Карпівської сільської ради, згідно з додатком 1
1.2. Ставки та пільги зі сплати земельного податку для фізичних та юридичних осіб на території Карпівської сільської ради, згідно додатком 2
1.3. Ставки зі сплати єдиного податку на території Карпівської сільської ради, згідно додатку 3
2. Рішення оприлюднити в газеті «Вісник» та на веб-сайті ради.
3. Рішення набирає чинності з дня його оприлюднення, але не раніше 01.01.2020 р.
4. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійно діючу комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою.
Селищний голова С.С. Олійников
с. Карпівка
№
Додаток 1
СТАВКИ
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб на території Карпівської сільської ради
Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 1 січня 2020 року.
Дія рішення ради поширюється на всю територію Карпівської сільської ради.
1200000000 |
1225800000 |
1225855300 1225886600 |
Карпівська сільська рада Широківського району Дніпропетровської області |
|||
Класифікація будівель та споруд2 |
Ставки податку за 1 кв. метр
|
|||||
код2 |
найменування2 |
для юридичних осіб |
для фізичних осіб |
|||
1 зона |
1 зона |
|||||
11 |
Будівлі житлові |
|||||
1110.2 |
Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності
|
0,8 |
0,04 |
|||
1110.3 |
Будинки садибного типу
|
0,8 |
0,04 |
|||
1110.4 |
Будинки дачні та садові
|
0,8 |
0,04 |
|||
1121 |
Будинки з двома квартирами |
|||||
1121.1 |
Будинки двоквартирні масової забудови
|
0,8 |
0,04 |
|||
1121.2 |
Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності
|
0,8 |
0,04 |
|||
12 |
Будівлі нежитлові |
|||||
121 |
Готелі, ресторани та подібні будівлі |
|||||
1211.5 |
Ресторани та бари
|
0,8 |
0,4 |
|||
1220 |
Будівлі офісні |
|||||
1220.2 |
Будівлі фінансового обслуговування
|
1,0 |
0,4 |
|||
1220.5 |
Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств
|
1,0 |
0,4 |
|||
1220.9 |
Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші
|
1,0 |
0,4 |
|||
1230 |
Будівлі торговельні |
|||||
1230.1 |
Торгові центри, універмаги, магазини
|
0,4 |
0,4 |
|||
1230.4 |
Їдальні, кафе, закусочні тощо
|
0,4 |
0,4 |
|||
1230.5 |
Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування
|
0,4 |
0,4 |
|||
1230.6 |
Будівлі підприємств побутового обслуговування
|
0,4 |
0,4 |
|||
1230.9 |
Будівлі торговельні інші
|
0,4 |
0,4 |
|||
124 |
Будівлі транспорту та засобів зв'язку |
|||||
1241 |
Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв'язку та пов'язані з ними будівлі |
|||||
1241.1 |
Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту
|
0,4 |
0,4 |
|||
1241.2 |
Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту
|
0,4 |
0,4 |
|||
1241.7 |
Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо
|
0,4 |
0,4 |
|||
1241.9 |
Будівлі транспорту та засобів зв'язку інші
|
0,4 |
0,4 |
|||
1242 |
Гаражі |
|||||
1242.1 |
Гаражі наземні
|
0,8 |
0,3 |
|||
1242.2 |
Гаражі підземні
|
0,8 |
0,3 |
|||
124 |
Будівлі промислові та склади |
|||||
1251 |
Будівлі промислові |
|||||
1251.1 |
Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.2 |
Будівлі підприємств чорної металургії
|
1 |
1 |
|||
1251.3 |
Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.4 |
Будівлі підприємств легкої промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.5 |
Будівлі підприємств харчової промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.5 |
Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.6 |
Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості
|
1 |
1 |
|||
1251.7 |
Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості
|
1 |
1 |
|||
1252 |
Резервуари, силоси та склади |
|||||
1252.1 |
Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу
|
1,0 |
|
|||
1252.2 |
Резервуари та ємності інші
|
1,0 |
1,0 |
|||
1252.3 |
Силоси для зерна
|
1,0 |
- |
|||
1252.4 |
Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів
|
1,0 |
- |
|||
1252.5 |
Склади спеціальні товарні
|
1,0 |
- |
|||
1252.6 |
Холодильники
|
1,0 |
- |
|||
1252.7 |
Складські майданчики
|
1,0 |
1,0 |
|||
1252.8 |
Склади універсальні
|
1,0 |
1,0 |
|||
1252.9 |
Склади та сховища інші
|
1,0 |
1,0 |
|||
127 |
Будівлі нежитлові інші |
|||||
1271 |
Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства |
|||||
1271.1 |
Будівлі для тваринництва
|
1,0 |
0,8 |
|||
1271.2 |
Будівлі для птахівництва
|
1,0 |
0,8 |
|||
1271.3 |
Будівлі для зберігання зерна
|
0,4 |
0,4 |
|||
1271.4 |
Будівлі силосні та сінажні
|
1,0 |
1,0 |
|||
1271.5 |
Будівлі для садівництва,
виноградарства та виноробства |
1,0 |
1,0 |
|||
1271.6 |
Будівлі тепличного господарства
|
1,0 |
0,8 |
|||
1271.7 |
Будівлі рибного господарства
|
1,0 |
0,8 |
|||
1271.8 |
Будівлі підприємств лісівництва
та звірівництва |
1,0 |
0,8 |
|||
1271.9 |
Будівлі сільськогосподарського
призначення інші |
0,6 |
0,6 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
1. Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є юридичні та фізичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості на території Карпівської сільської ради
2. Об’єкт, база оподаткування, податковий період, порядки обчислення суми податку, обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування, строк, порядок сплати податку та інші обов’язкові елементи податку визначаються згідно з Податковим кодексом України
3. Юридичні та фізичні особи – власники житлової нерухомості, загальна площа якої перевищує 300 квадратних метрів (для квартири) та/або 500 квадратних метрів (для будинку), сплачуватимуть додатково 25000 гривень на рік за кожен із вказаних об'єктів житлової нерухомості (його частку).
Таблиця 2
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, із сплати податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 1 січня 2020 року.
Дія рішення поширюється на територію Карпівської сільської ради:
1225800000 |
1225886600 |
1225855305 |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об'єднаної територіальної громади |
||
№ |
Група платників, категорія/класифікація будівель та споруд |
Розмір пільги (відсотків суми податкового зобов'язання за рік) |
|||
1.
|
Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримую за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності)
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
|
Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності організацій, створених органами місцевого самоврядування в установленому порядку, що частково утримуються за рахунок бюджету та є прибутковими.
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
2.
|
Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
3.
|
Будівлі дитячих будинків сімейного типу
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
4.
|
Гуртожитки
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
5.
|
Житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
6.
|
Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
7.
|
Об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
8.
|
Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
9.
|
Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
10.
|
Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
11.
|
Об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
12.
|
Будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
13.
|
Об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
14.
|
Об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
15.
|
Об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та параолімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
16.
|
Об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей.
|
Не є об’єктами оподаткування згідно ст. 266.2.2. Податкового Кодексу України |
|||
17.
|
Фізичні особи:
«Інші будівлі» господарські (присадибні) будівлі допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні , майстерні вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо, що перебувають у власності фізичних осіб. |
Пільга надається згідно ст. 266.4.2 Податкового Кодексу України |
|||
18.
|
База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на 60 кв. метрів; б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на 120 кв. метрів; в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), — на 180 кв. метрів. |
Пільга надається згідно ст. 266.4.1. Податкового кодексу України. Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період |
|||
|
|
|
|
|
|
Додаток 2
до рішення сільської ради
Ставки земельного податку
Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 1 січня 2020 року, поширюються на всю територію Карпівської сільської ради Широківського району
Дніпропетровської області
1200000000 |
1225800000 |
1225855300 1225886600 |
Карпівська сільська рада Широківського району Дніпропетровської області |
||||||
|
Вид цільового призначення земель |
Ставки податку (відсотків нормативної грошової оцінки) |
|||||||
|
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
|||||||
|
код |
найменування |
для юридичних осіб |
для фізичнихосіб |
для юридичнихосіб |
для фізичнихосіб |
|||
|
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
|||||||
|
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.02 |
Для ведення фермерського господарства
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.05 |
Для індивідуального садівництва
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.06 |
Для коллективного садівництва
|
- |
- |
5 |
0,5 |
|||
|
01.07 |
Для городництва
|
- |
- |
5 |
0,5 |
|||
|
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби
|
1 |
0,5 |
5 |
0,5 |
|||
|
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
02 |
Землі житлової забудови |
|||||||
|
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4
|
3 |
0,03 |
5 |
5 |
|||
|
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів
|
- |
0,03 |
- |
|
|||
|
02.07 |
Для іншої житлової забудови
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
03 |
Землі громадської забудови |
|||||||
|
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
03.10 |
Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури
|
2 |
2 |
5 |
5 |
|||
|
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
07 |
Землі рекреаційного призначення |
|||||||
|
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва
|
1 |
1 |
5 |
5 |
|||
|
07.04 |
Для колективного дачного будівництва
|
1 |
1 |
5 |
5 |
|||
|
08 |
Землі історико-культурного призначення |
|||||||
|
08.01 |
Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини
|
- |
- |
- |
- |
|||
|
09 |
Землі лісогосподарського призначення |
|||||||
|
10 |
Землі водного фонду |
|||||||
|
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об'єктами
|
3 |
3 |
3 |
3 |
|||
|
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами
|
3 |
3 |
3 |
3 |
|||
|
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів
|
3 |
3 |
3 |
3 |
|||
|
10.06 |
Для сінокосіння
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
10.07 |
Для рибогосподарських потреб
|
3 |
3 |
3 |
3 |
|||
|
11 |
Землі промисловості |
|||||||
|
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами1
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
12 |
Землі транспорту |
|||||||
|
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства
|
|
3 |
5 |
5 |
|||
|
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту
|
3 |
- |
5 |
- |
|||
|
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
13 |
Землі зв'язку |
|||||||
|
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
14 |
Землі енергетики |
|||||||
|
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та тепловоїенергії
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
16 |
Землі запасу
|
3 |
3 |
5 |
5 |
|||
|
17 |
Землі резервного фонду
|
1 |
1 |
5 |
5 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Плата за землю
1. Платниками земельного податку є:
1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
1.2. землекористувачі.
Плата за землю суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюється главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України
Ставка земельного податку за земельні ділянки нормативно грошова оцінка яких приведена, та перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) юридичних та фізичних осіб – 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки;
крім земельних ділянок цільове призначення для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами1 – 6 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки
- крім земельних ділянок сільськогосподарського призначення - 3 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
3.Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані в межах смт Миколаївка, нормативну грошову оцінку яких не проведено:
- для земель промисловості- 1,72 грн.закв.м. з коефіцієнтом індексації 1,06;
- для земель, нормативну грошову оцінку яких не проведено і включених до складу інших населених пунктів на територіїКарпівської сільської ради, зазначена ставка застосовується з моменту реєстрації у державному земельному кадастрі змін, що призвели до неможливості визначення нормативної грошової оцінки таких земель.
4. Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані в межах
с. Карпівка, встановлюється у розмірі:
- для будівництва та обслуговування господарських будівель та споруд (присадибна ділянка) – 88, 19 грн. за 1 кв. м., з урахуванням коефіцієнту індексації.
- для ведення особисто селянського господарства – 38,58 грн. за 1 кв.м. урахуванням коефіцієнту індексації.
Секретар сільської радиО.О.Кикоть
Таблиця 2
До рішення сільської ради
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб із сплати земельного податку
Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року. |
|||
1200000000 |
1225886600; 1225855300 |
1225800000 |
Карпівська сільська рада Широківського району Дніпропетровської області |
Група платників, категорія/цільове призначення земельних ділянок |
Розмір пільги (відсотків суми податкового зобов'язання за рік) |
||
Інваліди першої і другої групи
|
Звільняються від спати земельного податку згідно ст. 281.1, ст. 281.1.1 Податкового кодексу України |
||
Фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст. 281.1, ст. 281.1. 2 Податкового кодексу України |
||
Пенсіонери (за віком)
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст. 281.1, ст. 281.1.3 Податкового кодексу України |
||
Ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст. 281.1, ст. 281.1.4 Податкового кодексу України |
||
Фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст. 281.1, 281.1.5 Податкового кодексу України |
||
281.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 281.1 цієї статті, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:
281.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари; 281.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара; 281.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара; 281.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара; 281.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара. 281.4. Якщо фізична особа, визначена у пункті 281.1 цієї статті, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву. |
|||
Санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.1 Податкового кодексу України |
||
Громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні". У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством |
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.2 Податкового кодексу України |
||
Бази олімпійської та параолімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.3 Податкового кодексу України |
||
Дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.4 Податкового кодексу України |
||
Державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.5 Податкового кодексу України |
||
Державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.282.1.6 Податкового кодексу України |
||
Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок , часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.281.3.1 Податкового кодексу України |
||
Військова частина № А 4611, яка знаходиться на території Карпівської сільської ради
|
Звільняються від сплати податків на землю згідно ст. 14 ЗУ « Про Збройні Сили в Україні» |
||
Землі під будівлями органів державної влади та місцевого самоврядування
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.284.1 Податкового кодексу України |
||
Новостворені фермерські господарства протягом трьох років.
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.284.1 Податкового кодексу України |
||
Комунальні підприємства територіальної громади Карпівської сільської ради
|
Звільняються від сплати земельного податку згідно ст.284.1 Податкового кодексу України |
||
Сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.1 Податкового кодексу України |
||
Землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.2 Податкового кодексу України |
||
Земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.3 Податкового кодексу України |
||
Землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:
а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди; б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі |
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.4 Податкового кодексу України |
||
Земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.5 Податкового кодексу України |
||
Земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.6 Податкового кодексу України |
||
Земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.7 Податкового кодексу України |
||
Земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку
|
Не сплачується земельний податок на підставі ст. 283.1 та ст. 283.1.8 Податкового кодексу України |
Секретар сільської ради О.О.Кикоть
Таблиця3
До рішення сільської ради
Орендна плата
Ставки орендної плати встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 1 січня 2019 року, поширюються на всю територію Карпівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області
1200000000 |
1225800000 |
1225855300 1225886600 |
Карпівська сільська рада Широківського району Дніпропетровської області |
|||
Вид цільового призначення земель |
Ставки орендної плати |
|||||
за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) |
за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено |
|||||
код |
найменування |
|
|
|||
01 |
Землі сільськогосподарського призначення |
|||||
01.01 |
Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва
|
3 |
5 |
|||
01.02 |
Для ведення фермерського господарства
|
3 |
5 |
|||
01.03 |
Для ведення особистого селянського господарства
|
3 |
5 |
|||
01.04 |
Для ведення підсобного сільського господарства
|
3 |
5 |
|||
01.05 |
Для індивідуального садівництва
|
3 |
5 |
|||
01.06 |
Для колективного садівництва
|
3 |
5 |
|||
01.07 |
Для городництва
|
0,3 |
5 |
|||
01.08 |
Для сінокосіння і випасання худоби
|
3 |
5 |
|||
01.11 |
Для надання послуг у сільському господарстві
|
3 |
5 |
|||
01.13 |
Для іншого сільськогосподарського призначення
|
3 |
12 |
|||
02 |
Землі житлової забудови |
|||||
02.01 |
Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4
|
3 |
5 |
|||
02.05 |
Для будівництва індивідуальних гаражів
|
0,03 |
- |
|||
02.07 |
Для іншої житлової забудови
|
3 |
5 |
|||
03 |
Землі громадської забудови |
|||||
03.07 |
Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі
|
12 |
12 |
|||
03.09 |
Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ
|
5 |
12 |
|||
03.10 |
Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури
|
2 |
12 |
|||
03.15 |
Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови
|
3 |
12 |
|||
07 |
Землі рекреаційного призначення |
|||||
07.03 |
Для індивідуального дачного будівництва
|
3 |
5 |
|||
07.04 |
Для колективного дачного будівництва
|
1 |
5 |
|||
08 |
Землі історико-культурного призначення |
|||||
08.01 |
Для забезпечення охорони об'єктів культурної спадщини
|
- |
- |
|||
10 |
Землі водного фонду |
|||||
10.01 |
Для експлуатації та догляду за водними об'єктами
|
3 |
3 |
|||
10.02 |
Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами
|
3 |
3 |
|||
10.05 |
Для догляду за береговими смугами водних шляхів
|
3 |
3 |
|||
10.06 |
Для сінокосіння
|
3 |
3 |
|||
10.07 |
Для рибогосподарських потреб
|
3 |
3 |
|||
11 |
Землі промисловості |
|||||
11.01 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, щопов'язані з користуванням надрами
|
12 |
12 |
|||
11.02 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості
|
3 |
12 |
|||
11.03 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств
|
3 |
12 |
|||
11.04 |
Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічноїінфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)
|
3 |
12 |
|||
12 |
Землі транспорту |
|||||
12.01 |
Для розміщення та експлуатації будівель і спорудзалізничного транспорту
|
3 |
12 |
|||
12.04 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства
|
|
12 |
|||
12.06 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів трубопровідного транспорту
|
3 |
12 |
|||
12.08 |
Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій
|
3 |
12 |
|||
13 |
Землі зв'язку |
|||||
13.01 |
Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій
|
5 |
12 |
|||
13.02 |
Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку
|
3 |
12 |
|||
13.03 |
Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку
|
5 |
12 |
|||
14 |
Землі енергетики |
|||||
14.02 |
Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії
|
3 |
12 |
|||
16 |
Землі запасу
|
3 |
5 |
|||
17 |
Землі резервного фонду
|
1 |
5 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
1. Розмір орендної плати за використання землі в межах населених пунктів нормативна грошова оцінка яких не проведена встановлюється у розмірі:
- землі промисловості, залізничного транспорту і зв’язку – 2,15грн. за 1 кв.м.;
1.1 Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати
1.2 Може перевищувати 12 відсотковий розмір орендної плати у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
Секретар сільської ради О.О. Кикоть